• Review: Tunturi foamrollers

    Review: Tunturi foamrollers

    In onze vorige blog hebben we het gewichtsvest van Sveltus gereviewd. Hier kwamen we tot de conclusie dat het draagcomfort van het vest erg hoog is. Het wisselen van de gewichten kostte echter wel meer moeite. Vandaag reviewen we een ander product, namelijk de Tunturi foamrollers. Benieuwd naar onze mening en ervaring? Lees dan snel verder!
  • Review: Sveltus gewichtsvest 10 kilo

    Review: Sveltus gewichtsvest 10 kilo

    Wij krijgen vaak te vragen over onze producten en met namen wat wij er zelf van vinden. Vandaar dat we een nieuwe rubriek zijn begonnen, waarin wij steeds opnieuw onze ervaring delen met één van onze producten. In de eerste review beginnen wij met het gewichtsvest van Sveltus. Bekijk hier de productpagina.   Omschrijving: Draag dit Sveltus gewichstvest als je oefeningen op een eenvoudige...
  • 3 Tips om weer te beginnen met sporten na een vakantie

    3 Tips om weer te beginnen met sporten na een vakantie

    Je kent dat vast wel, voor de vakantie ben je heel goed op weg met je trainingen en voeding. Dan komt daar uiteindelijk de vakantie die jij zo verdiend hebt. Hier wil je dan ook optimaal van genieten. Zo’n gevoel van niks moet, maar alles mag. Waardoor je ervoor kiest om tijdens de vakantie geen oefeningen te doen en ook niet op je voeding...
  • Fitness en Sport: Baanwielrennen

    Fitness en Sport: Baanwielrennen

    Nederland heeft dit jaar een recordaantal van 36 medailles gehaald op de Olympische spelen van Tokyo. Een sport wat mede heeft bijgedragen aan dit succes is baanwielrennen. Op de verschillende onderdelen van deze sport werden in totaal 7 medailles gewonnen. Vandaar dat wij dachten laten we eens kijken hoe belangrijk fitness kan zijn bij het baanwielrennen.
  • 3 oefeningen om de benen te trainen

    3 oefeningen om de benen te trainen

    De beenspieren zijn de grootste spieren in het lichaam. Onder deze spieren vallen onder andere de quadriceps (voorkant bovenbeen), hamstrings (achterkant bovenbeen), gluteus (bilspieren) en de kuitspieren. Omdat de benen uit zo veel verschillende spieren bestaan, zijn er ook veel verschillende oefeningen om ze te trainen. In deze blog beschrijven we 3 oefeningen die jij kunt doen om jouw benen goed te trainen!
Jij hebt je succesvol aangemeld!
Deze e-mail is geregistreerd